Ενημερωτικός Κόμβος

Νέο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο για θέματα ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ – 1555

Σας ενημερώνουμε ακολούθως για το νέο, ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 τέθηκε σε λειτουργία στις 29 Ιουλίου και έχει σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιεί τα διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο και είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση στους πολίτες, συμβάλλοντας στην ταχύτερη διευθέτηση των εκκρεμών υποθέσεων.

Από το Σεπτέμβριο στο νέο ενιαίο αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών για τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ θα ενταχθούν σταδιακά όλες οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Επισυνάπτουμε εδώ προς ενημέρωσή σας την Ανακοίνωση Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, καθώς και την ιστοσελίδα του Ενιαίου Αριθμού Υποστήριξης Πολιτών: https://1555.gov.gr/ .

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

Η επιστημονική ομάδα της N|E|P|A Economic Consulting.